Wednesday, July 21, 2010

hari yg clumsy..

pg2 bute..kitowg la..dpt kunjungan dr Dato Seri Alex yg
membencikan..aku bukan takut tp die yg xbape takut ngn aku!report berlambak2 aku
xbuat..aku ngn aki attend training yg mcm xattend..ape yg Mak Cik Yap tue ckp
pun kitowg xtau..kitowg dh mcm masuk peraduan menulis jerk...sape plg cepat dpt
kete..kalo btl la..cnfirm aku yg menang..dlm kitowg tgh cbok menulis tetibe Alex
dtg lak kt pat training tue..yg rase2nye jaraknye lam 2 meter dr tempat
kitowg..muke xyah ckp la punye putih..foundation Estee Lauder pun blm tentu dpt
lwn..jerawat2 pun abis kecut..kitowg lari msuk fitting room..selamat Alex tue
xnampak..tetibe..aku terperasan seseowg yg same2 menyorok..Safyyyyyy!!!apakah
ertinye ko same2 menyemak dlm fitting room yg dh rupe jamban kaedahnye..aku dgn
xmalu n xsegan2nye menghalau Safy dgn ayat.."yg ko menyemak kt sini watpe? g kua usya Alex!"

tetibe Safy dtg balik n ckp.. "wei..kaki kowg nampak la wei.."
haha..bongok
tul..ntah camne la ley ade lubang kt bwh pintu nie..kitowg
terus wat aksi ala2
spiderman dgn melekatkan diri kt dinding..tp nampak
kurang berjaye..kitowg pun
tukar port..bukak pintu..Safy siap ckp "
1..2..3.."..haha..masuk store room
lak..memang xsempat gelak dh..cuak
punye
pasal..tetibe aidil dtg..bg beberape
alat2 bantuan seperti
stepler,puncher n
kertas2 report tambahan..store room tue
dh la cam
bilik mayat..aku lau gerak
sket jerk...mau kene hempap dek
tangga..haha.. memang bongok!Aidil..nie
semer utk ko gak..lau kitowg
xwat
camtue..mesti c botak tue membebel bgai
nak rak kt
ko!chitt!

p/s: aki,pasnie kite wat ari2 yerk..(konon2nye)


1 comments:

aki a.k.a tilu said...

adoi! ape la mimpi org botak tuh g parkson ari rabu..huh. pnt ak wat report..