Sunday, July 18, 2010

hari yg indah..

arini..g keje..kul 8.15pg dh bgn..bgn..mandi..iron baju..pakai baju..makeup..pakai kasut..trus nek lift..jln sket..nek train..trn tren..jln lg..nek lift lg..ting!smpai tgkt 2..kua lift..jln lg..smpai depan parkson..masuk dlm..amik punch card..swipe card..tulis buku attendance..masuk dlm..bermule la arini yg indah..kejeeeee....bestnye kejeeeeee...best glerrrrrrrr....indahnyeeee...kul 11.30pg..aku g mkn..aku kene caj rm2.70..aku mkn nasi ngn ikan..air suam..cisss...rm2.70?mahal gler..haha..(ko nak murah camne lg bai?)..haha..dh abis mkn..basuh tgn..melangkah kaki ke gua bercabang kate adik..berasap!!membakar jantung,menghitamkan hati..mgkin berisiko me'ulser'kan bibir..mungkin juge kaki buruk..ohh tidak..aku tersedar..tp jgn arap la nak buang..aku abiskan gak sebatang..mane ley buang..sekotak rm9.30..sebatang rm0.70..duit tue..bkn xpentingkan kesihatan..x elok membazir..haish..aku nak masuk awl la..lepak ngn kak nab..gosip2 sket..singgah toilet..(wajib nie!)smbung lg keje..besttttttt!!!!keje2..dan lg..dan lg..bla bla bla..aku dpt text dr my buchuk2..die masak megi grg tuk aku..kul 4.00ptg..aku tgu die kt LV..bukak tapau..sedapnye...thanx abg..sedap gler..pakej dgn teh o ais g..yummy2!!tetibe hujan turun..kami basah bersama..ahakz!swetttttt!!!masa dh time..aku masuk keje balik..tgu kul 10mlm nak balik..ermmm...indahkan arini..indah la sgttttttt!!!!yg indah cume abg n megi grgnye..keje?xde maknenye indah..auww!ade mak kisah?

1 comments:

aki a.k.a tilu said...

alahai,..igtkn nak buang btg tuh,..abes kn jgk,..x elok doh membazir...