Monday, August 23, 2010

aku sakit?

arini aku pg keje..dgn keadaan perut yg sakit..arghh..biase la tue..pose..so..aku saje la g clinic utk menge'check' sakit apakah?aku berjalan kaki ke Wisma Central..register name..duk jap tgu name dipanggil..aku pun masuk..doktornye agak tua tp agak kiut..haha..die suh aku baring..tekan2 perut aku..aku ckp sakit la tang mane yg sakit..tetibe dgn muke x bersalahnye die ckp.."maybe u kena appendix.."
terkejut beruk aku..alahai doc..xde sakit len ke ko nak bg..kembong ke..cacing ke..nape la sakit tue yg ko bg kt aku..aku sedapkan ati sendiri..doc nie mesti x bertauliah..suka suki je ckp camtue..die pesan try makan ubat dulu..lau still sakit kna g hospital..aku pun kua dr bilik die dgn perasaan gundah gulana..amik ubat..aku terus rase nak menjerit..ade ke patut pil kaler hitam..cube la bg kaler pink ke..eh..xbley lak..tue pil menstruation..ape2 kaler la selain putih n hitam..kaler yg hensem2 sket la..biru ke..hijau petronas ke..xpun lagi cntik kalerful..huhu..byk cantik muke ko yna..ko ingat ko cntik ke?nak pilih2 lak..ahaks..so,dpendekkan cter..aku dpt mc..tgu abg amik..abg suh aku buke pose..die suh aku mkn ubat..aku xkisah sgt..yg aku kisah tang kaler pil tu n rase die..haish..so..aku dgn redhanye berbuka pose secare terpakse..sygnyeeeeeeeeeeee...ape nak wat..t sakit..aku dgn muke xmalunye g bli mcD..bkn drive thru..tp kt kaunter k..tapau..straw lupe amik..jgn arap aku nak u-turn balik..terus jln straight ke kete..wat2 muke cam ade mix mat saleh sket..huhu..Tuhan tau..bukan sengaje..amin...aku arap appendix tue hanye la kabar2 angin..ala..bak kate abg long..'A-pendek je pun..bukan A-panjang..' cittt!!aku mau berehat..sakt woo perut nie..chow..

1 comments:

Unknown said...

mkn ubt, t kne ptg lak pnggang tuh!